Sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama ("Narodne novine" broj 25/13 i 85/15), pravo na pristup informacijama ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pismenog zahtjeva.
Usmeni zahtjev prima se u uredu Službenika za informiranje ( Splitska 2/II kat, soba 209) svakim danom od 8,30 do 15,30 sati.
Ukoliko se zahtjev podnosi pisanim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama/ponovnu upotrebu informacija/dopunu ili ispravak informacija koji se može poslati:
- poštom na adresu: Javna ustanova Zavod za prostorno uređenje Primorsko-goranske županije, Splitska 2/II, 51000 Rijeka
- na fax: 051/212-436
- elektroničkom poštom na: zavod@pgz.hr
- donijeti osobno u pisarnicu soba 207, radnim danom od 8:30 do 15:30 sati.
Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.
Javna ustanova ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavak 1. Zakona o pravu na pristup informacijama.
Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije objavljeni su u „Narodnim novinama“ broj 12/14, 15/14 i 141/22.
Službenica za informiranje je Anita Vuković, bacc.admin.publ. (Odluka o određivanju službenika za informiranje).
Tel.: 051/351-819
Fax. 051/212-436
E-mail: anita.vukovic@pgz.hr
Godišnja izvješća o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama (ZPPI)